15 augusti 2006

Jaa.. då var det dags då!


Ja som sagt, då var det dags för de första officiella raderna på vår alldeles första blogg!
Efter att vi aktivt följt en väns blogg under hela hennes graviditet och framåt så tyckte både jag och Oliwer att det var dags att starta något eget.
Ett alldeles ypperligt sätt, må jag säga, för släkt och vänner borta på fast mark att hänga med i vad som pågår i livet med vår lilla guldklimp.
Och alla ni andra är mer än välkomna ni också att följa oss ,så ofta vi hinner anteckna ner om vad som händer och sker...
Kramar från oss!!

4 kommentarer:

Klockan 12:36 fm , Blogger Ebbas mamma sa...

Jaaaa!!!

Äntligen får jag läsa trevliga rader om er!
Som jag längtat... och tjatat... förlåt... ;-)

Kram från vännen!
Ses imorrn!

ps. jag trodde rätt - det blev möhippa! ds.

 
Klockan 11:05 em , Blogger Unknown sa...

Kul att se att du börjat skriva! Men du får minsann uppdatera lite oftare, vi är ju nyfikna på mer!

Kram!

 
Klockan 11:06 em , Blogger Unknown sa...

Förresten; hur gick det på BVC? Fått nån ordning på svampen? Isak är faktiskt botad nu!

 
Klockan 7:40 fm , Blogger Alexandra & Oliwer sa...

Efter lite pensling och intensivt kokande av ALLT så är den äntligen borta nu...inte en dag för tidigt ;-)

Kram kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida