02 november 2006

hipp hipp hurra, sex månader idag !!

Den 2:a November, hela SEX månader har vi haft vår älskling idag. Det är stort och läskigt och alldeles underbart. Sex månader har gått och jag har fortfarande ögonblick där jag inte riktigt fattat att jag blivit mamma.
På dessa månader har han växt och växt, inte bara fysiskt utan hela han! Från att vara ett litet sårbart knytte till att bli en sprudlande liten vilde som inte backar för nåt. Som om inte den egna viljan vore nog så har han ju blivit ordentligt rörlig, tar sig fram över golvet för helt egen maskin, fort går det också.
Den obeskrivliga kärleken till mitt barn fanns redan när han låg i magen men sen den stunden de la honom på mitt bröst har den bara växt sig större och större för var dag som går.
Glöm aldrig bort att...
Mamma älskar dig!!!

2 kommentarer:

Klockan 7:26 em , Anonymous Anonym sa...

Men GRATTIS du underbara, sprudlande, tokiga, söta unge!!! Vi som sågs igår, och ändå grattar vi en dag för sent... *skämmes lite*... Puss på din sötnos! //Ebba med mor

 
Klockan 7:27 em , Anonymous Anonym sa...

äsch, DIG skulle det ju stå... Puss på DIG sötnos!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida