08 februari 2007

Tänk vad några ord kan värma

Har haft en USEL start på dagen. Oliwer har hängt mig i byxbenen och vart på tvären hela morgonen. Han har vart på precis ALLT som är ajaj här i hemmet, bla. rivit ut halva toarullen på golvet och nästan fått ner hela duschdraperiet med stång och allt i huvudet. Varje gång jag lyft undan honom har han blivit vansinnig och gapat så taket varit på väg att lätta. Jag är kort sagt helt slut!
Men humöret har vänt, blev så glad när jag fick se kommentarerna på bloggen. Tack Jenny och Linda för att ni bryr er, det värmer i hjärtat att veta att ens vänner bryr sig om hur oliwer och vi mår.
Och vi skickar en STOR kram till mormor uppe i åre som finns här i tanken och hjälper till ,även om vi inte kan träffas så ofta som vi vill. Vi väntar med spänning på "pigga upp oss" paketet som kommer med posten :-)

Solen skiner, oliwer vaknar förhoppningsvis på en bättre sida, och vi väntar strax besök som vi ska mumsa blåbärspaj ihop med..Det här blir nog en riktigt bra dag ändå!

2 kommentarer:

Klockan 12:10 em , Blogger Unknown sa...

Vad härlig att du kan se ljuset ;-)

Det ÄR hemskt när barnen är griniga... Tiden står stilla och man får nästan lust att bokstavligen klättra på väggarna.

Hoppas eftermiddagen blir bra, att Oliwer vaknar som en solstråle och att blåbärspajen smakar gott!

Stor kram till dig!

 
Klockan 8:07 em , Blogger Ebbas mamma sa...

Jo, du. Nog bryr jag mig om hur ni har det allt. Så mycket så man känner sig som en stalker ibland, när man besöker bloggen för tionde gången samma dag, bara för att se om det finns något nytt att läsa :-)

Hoppas att dagen tog en annan vändning och att du fick lite näring till vuxen-social-kontot!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida