09 november 2006

Hjälp...det går så fort!!

Det har tidigare stolt rapporterats hur min son blivit rörligare och rörligare för var dag som går. Han siktar in sig på målet och sen åmar och kråmar han sig till han når fram. Krypandet som innan gått spikrakt bakåt börjar gå lite kors och tvärs och ibland helt på sidan. Ni skulle sett de häpna föräldrarnas min när vi i Lördags slängde ett öga på Lilleman och fann honom sittandes...själv..på golvet. Sen den stunden har han avslöjat sin teknik men inte lyckats upprepa det..förrän idag, då jag åter igen fann honom sittandes själv mitt på golvet. Den här gången lyckades mamma hans ta ett kort innan kroppen sega ihop. Nytt för dagen är även..tja vet faktiskt inte vad jag ska kalla det.."rumpanuppiluften" posen. Mycket roande att titta på iallafall..han e bra söt Lillungen!


2 kommentarer:

Klockan 8:33 fm , Anonymous Anonym sa...

Men hjälp, vad du kan Lilleman!!! Men det är klart, när man vill ta sig någonstans är det ju bra om man kan själv ;-)

Ses om en stund!

 
Klockan 12:44 em , Blogger Unknown sa...

Han är onekligen tidigt utvecklad den lille herrn! Snart kommer han att krypa i en rasande fart :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida