03 januari 2007

Inom 365 dagar!

Ett nytt år har börjat, förhoppningsvis en massa nya glädjeämnen och förmodligen nya hinder att kämpa över. Vi hoppas den första kommer många gånger fler än den sista ;-)
Jag har blivit utmanad av Lillasysteryster och för de nyfikna listar jag härmed fem saker jag vill ska hända i år:


  1. Jag vill att mina nära och kära får fortsätta vara friska.
  2. Jag vill ha fast anställning till hösten. Ett givande jobb med skojiga arbetskamrater och hyfsad inkomst.
  3. Jag vill sätta igång med tomtletandet och börja planeringen av vårt drömhus.
  4. Jag vill komma i form och lyckas kämpa bort de sista kilona från graviditeten som dallrar runt på kroppen.
  5. Jag vill äntligen få tid och råd att skaffa hund.

361 dagar kvar av året...vi håller tummarna!!!

1 kommentarer:

Klockan 5:07 em , Anonymous Anonym sa...

Jag håller tummarna så att dina önskningar går i uppfyllelse!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida