23 november 2006

Tillbaka på ön!!


Efter att ha varit borta från vår ö i över en vecka är vi tillbaka...Vi har fikat, shoppat, pratat massa strunt med gamla vänner och allmänt haft det riktigt underbart. Den här gången var det ju bara jag och Oliwer som åkte över, och efter att den värsta resefebern gått över, och jag upptäckt hur jäkla smidigt det var att åka båt och bil ensam med min son så har vi tagit tillfället i akt och haft en riktigt "tjejvecka" utan hänsyn till någon annan än oss själva när det gällde aktiviteterna :-)
Det blev lite efterskottsfirande av moderns födelsedag och en MASSA fina presenter. Hem med i bagaget var bla. mina nya supersnygga stövlar. Men tro inte att sonen kom hem lottlös, ett gäng ärvda kläder och leksaker pryder
nu hans lekhörna och garderob, och en och annan ny också. Den mest synliga presenten måste vara hans alldeles nya åkpåse med supercoola eldsflammor som mormor sytt i fleece, den är helt underbar!! Större bild kommer garanterat inom kort ;-)
Efter över en vecka utan pappan var det verkligen dags att åka hem i onsdags, och hur det än är så är det alltid skönt att kliva inanför dörren hemma. Resan hem gick så bra att vi knappast tvekar att boka in en resa över havet snart igen.

Tack alla föräldrar för mat, husrum och min underbara dag i Stockholm!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida