11 november 2006

24 år !!!

Efter att ha hipp,hippat för de flesta är det äntligen dags för min egna dag! 24 år fyller lilla mamman idag och gör därmed ett totalstopp i pointsräknandet. Idag ska det firas med både tårta och kakor. Fika med släkten och en massa mys med den egna lilla familjen gör att det säkerligen blir en kanondag. Efter att ha växt upp med separerade föräldrar är jag expert på det här med dubbla, om inte trippla firanden. Så det är med glädje jag spar kalasandet med "min" släkt till vi åker till västerås nu på tisdag. Trots allt detta har faktiskt den första presenten trillat in. Lilla mormor skickade en sak som säkerligen kommer förgylla båtresan över vattnet. Och sist men inte minst så får vi inte glömma Uffa och Oliwer som i denna stund är på väg in till stan för att hämta ut min alldeles nya mobil...snacka om superpresent :-) Tack mina älsklingar!!!!!

7 kommentarer:

Klockan 10:34 fm , Blogger Unknown sa...

GRATTIS VÄNNEN! Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag :-)

Kram från hon som för en vecka sedan fyllde 4 år mer än du ;-) Usch, vad gammal jag känner mig...

 
Klockan 12:45 em , Anonymous Anonym sa...

GRATTIS! Hoppas att du får det trevligt idag!

 
Klockan 7:46 em , Anonymous Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en härlig födelsedag. Gunilla

 
Klockan 7:46 em , Anonymous Anonym sa...

Grattis min vän!!! Grattar lite här igen, trots att jag gjorde tiiiiidigt imorse med :-). Njut av alla godsaker, både kaloririka, "pryliga" och mänskliga! Din dag i dag ju!

Kramar från Hultarna

 
Klockan 9:00 fm , Blogger Alexandra & Oliwer sa...

Tack allihopa..det vart en kanondag! Fika HELA dagen och middagsbjudning på kvällen med massa gott rödvin, som gör sig tillkänna idag i form av härlig huvudvärk ;-)

Jenny- va gjorde NI uppe så tidigt, brukar ju oftast vara vi som startar dagen vid den tiden ?? :-)

Linda- Man blir ju inte en dag äldre än vad man gör sig..och tur är väl det för äldre än såhär blir jag inte, 24 är min övre gräns på ett tag ;-)

Kram på er!!

 
Klockan 12:07 em , Anonymous Anonym sa...

Grattis i efterskott storkusinen!

 
Klockan 6:16 em , Anonymous Anonym sa...

Vi var påväg till båten, för det blev inte av att åka i fredags...
Vi skulle ha med oss Koneos lilla lastbil över, men den befann sig i Hemse lagom när vi skulle dra, så vi fick vackert boka om till tiiiidig lördag morgon :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida