13 mars 2007

Hemma igen

Efter 5 dagar i Åre, 2 resdagar och 4 dagar i Västerås är vi nu hemma igen. Bortskämda med sällskap och konstanta aktiviteter så får jag nog säga att det var med blandade känslor som vi välkomnade vardagen igen.
Vår tid i Åre var helt underbar, med skotersafari, skidåkning och bara massa mys så längtar jag redan tillbaka, allra helst till min mammas sällskap.
Och på tal om saknad ska vi inte tala om den till lillebror som växer så det knakar där borta i västerås. Det märktes att oliwer växt ikapp den här gången och kunde hänga med på morbrors upptåg, även om morbror nödvändigtvis inte alltid glädjes åt detta ;-) Vi väntar på sommaren, när båda kan ränna runt som tettingar efter varann och bara ha massa skoj.
Så hem kom vi nu med härliga minnen i bagaget, nyklippt hår för mamman, en massa nya verktyg från Jula till pappan och lite smått och gott till Oliwer givetvis :-)
Nog är det skönt att komma hem till sitt eget, men jag måste erkänna att jag sitter på kvällarna och söker på billigt flyg upp till norr, för den här gången får det inte dröja alltför länge innan vi åker upp igen...

3 kommentarer:

Klockan 11:57 em , Blogger Ebbas mamma sa...

Välkomna hem!

Både ser ut och låter som om ni haft det precis så härligt som du hoppades innan! Men jag vet så väl hur bittersmaken känns av att åka hem när man helst skulle stanna lite till... och man dessutom vet att det brukar tendera att dröja till nästa resa.

Vi är iallafall glada att ni finns inom räckhåll igen! Syns imorrn! Natti natti!

 
Klockan 7:58 fm , Blogger Unknown sa...

Skoj att ni är hemma igen! Jag har full förståelse för att du saknar dina nära och kära, det är inget skoj att skiljas!

 
Klockan 1:42 em , Anonymous Anonym sa...

Hemma......-om jag får vara lite ego så önskar jag att hemma var här i Västerås för er.....-saknar er väldigt mkt.....-Salla du är verkligen min bästa vän och saknaden är stor! Vi har ju känt varandra ett antal år och det är ju ett stort plus att vi är i en och samma familj vi känner ju varandra i alla situationer eller hur!? Jag ser fram emot att vi snart ses igen allihopa....-Oliwer har ju en stor dag att se fram emot....den med ett ljus i tårtan :)
Pussar å kramar Veronica (plastis-mormor)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida