10 april 2007

Min egna önskelista

Eftersom vi närmar oss 1-års dagen med stormsteg så tänkte jag lägga in en liten önskelista till dem som undrar. Efter mycket om och men har vi beslutat dela på firandet och låta oliwers minipolare och hela tjocka släkten få komma på varsin dag. Datumen är inte riktigt spikade ännu men inbjudningar till alla småttingar kommer inom kort... :-)

Oliwers önskelista 2007
*Tripp Trapp stol i färgen vit
*Gallerfilt i limegrönt eller turkos
*Max böcker med hårda blad (annars blir dem snabbt konfetti)
*Duplolego
*En Amöba
*Tuffa kläder i strl 86
*Snuttefilt från Me&I
*Gympaskor från Puma
*Pengar till min 1-års fotografering
*Påslakanset med gröna döskallar (från KG design)
*Och sist men inte minst LEKSAKER som låter och gärna såna som tål lite hårda tag ;-)

3 kommentarer:

Klockan 10:17 fm , Blogger Unknown sa...

Snart är det dags!! Lille killen är inte så liten längre :-)

Bra önskelista! Jag skulle lätt kunna kopiera den rakt av för Isaks räkning!

Förresten! Den 14 maj kl. 18.30 ska jag ha Me&I party hemma hos mig. Visst vill du komma? Skriv in det i din kalender (men du får en påminnelse någon vecka innan också!).

Kram!

 
Klockan 10:31 fm , Blogger Camillas lockar sa...

Bra att du meddelar de nära och kära! Så vet man vad man får!

 
Klockan 9:47 em , Anonymous Anonym sa...

Vill bara tala om att snutte filt från Me & I är köpt...gissa vem;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida