20 mars 2007

Bara vi två

Efter att fått vår lekdejt avbokad idag pgr. av sjukdom så bestämde jag att vi inte kunde stanna inomhus hela dagen. Så efter lunch så tog vi med oss mellanmål och en stor termos med kaffe och begav oss ut till sandviken. Vi har inte vart där sen i somras, och även om det ser annorlunda ut denna tid på året så uppskattades vågorna stort av Oliwer. En liten strandpromenad både i och utanför vagnen så slocknade herrn fint i sin vagn. Vilket gav modern en lååång härlig kaffestund i lugn och ro ute i solen. Är det inte underbart att våren äntligen är här?!


7 kommentarer:

Klockan 8:04 fm , Blogger Ebbas mamma sa...

Fina vårkillen!

Och jag har "tagit" dig! Läs mer hos mig om vad det är du ska göra :-)
http://webbebba.blogspot.com/2007/03/tagen.html

 
Klockan 8:06 fm , Blogger Ebbas mamma sa...

Nä, det gick ju inte så bra att klistra in en länk där nej...

 
Klockan 10:09 em , Anonymous Anonym sa...

Hej där!!
Hur är det? Bra hoppas jag? Jag saknar Oliwer-busunge....-och hoppas ni har det gott! Va´ fin han är Oliwer.....-det är tur att denna blogg finns så att vi kan se hur han växer och växer! Har ni vårväder ni också? Idag (och igår) gick folk i T-shirts här....-det finns nu hopp om sol och sommar!!
Kram Veronica -PUSS Oliwer-busis!!

 
Klockan 8:34 fm , Blogger Unknown sa...

Hej där! Hoppas ni har riktigt roligt i vårvärmen :-)

Vi har aptrist... Isak har vattkoppor och det innebär att vi bara sitter här hemma och har tråkigt. Men SNART ska vi alla vara friska. Jämt.

 
Klockan 8:36 fm , Blogger Alexandra & Oliwer sa...

Jag tänkte faktiskt dra iväg ett sms igår och bjuda över oss på kaffe ;-)
Sen slog det mig att prickarna härjade i Barlingbo, så typiskt. Ja nu får ni se till att bli friska och hänga med ut solen ögonaböj!!

Extra stor kram till sjuklingen :-)

 
Klockan 10:02 em , Blogger Etelpetel sa...

Så härligt det ser ut med havet i bakgrunden och en ljuvt sovande go-pojke, ni har verkligen en underbar uppväxtmiljö för era barn. Jag blir så glad när jag tänker på att Oliwers "bästa Ebba" får ha samma miljö runtomkring sig.
Ha det bra i vårsolen

 
Klockan 8:46 em , Blogger Camillas lockar sa...

Underbart! We like vågor!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida