02 maj 2007

Ja må han leva!!

00.20 inatt så kom då det efterlängtade klockslaget då vår lille buse fyllde ett.,jag minns förra årets 2 maj som det var igår. Han har blivit så stor, så stor vår lillkille. Envis, stark, modig och så underbart charmig, jag tror aldrig jag vill släppa honom ur min famn.

Det har varit ett sjuhelsikes år, fyllt med glädje,trötthet,tårar och så mycket skratt. Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara SÅ ansträngande att få hem en ny familjemedlem och minnena av alla vakna skriknätter börjar sakta men säkert suddas ut. I utbyte fylls min hjärna med sentimentala bilder av en snusande bebis, de där små fötterna och DEN doften, av nykläckt liten bebis...
GRATTIS
min lilla älskling
på din allra första födelsedag!!!




4 kommentarer:

Klockan 9:28 em , Blogger Unknown sa...

Tack för inbjudningskortet till kalaset på lördag! Vi kommer gärna (i alla fall jag, Olivia och Isak)!

 
Klockan 10:07 em , Blogger Ebbas mamma sa...

Ebba var den första som fick syn på Oliwer där på dörrmattan... Ett glädetjut och en stor blöt puss över hela fotot, så ja - jag antar att hon tackade ja till kalaset :-)

 
Klockan 11:43 em , Anonymous Anonym sa...

Stort grattis i efterskott från Vendel med mamma Madeleine.

 
Klockan 10:21 fm , Blogger Camillas lockar sa...

Vilken kille! Grattis grattis! Det första året är magiskt. Det blir nog det andra också, har jag en känsla av :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida