04 maj 2007

Nya sovrutiner

Snälla du som sitter uppe på ett moln där nånstans, gör så att nuet är nu så mycket längre. Den 2:a maj skedde så den efterlängtade natten, då Oliwer sov hela natten, i sitt egna rum dessutom. I 8 långa månader har vi kämpat, vyssjat, gråtit (mest oliwer, näst mest :Jag) och slitit vårt hår. I 8 månader har han haft nattlig magknip, nattlig sällskapssjuka, nattlig hunger och en rejäl dos av nattlig ilska uppå det.
Men i TRE nätter nu har han sovit som en stock, från halv åtta till sex på morgonen,Happy days, jag är överlycklig!
Om dagarna är han för det mesta sprudlande glad, jag är utvilad och lycklig och livet bara leker ikapp med vårvärmen (NEJ, jag är inte full ;-)). Väntar mig ett bakslag inom snar framtid men än så länge njuter hela familjen av vår nya tillvaro!

1 kommentarer:

Klockan 12:08 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej mina "favvos"!! -Kanske det va´ som du sa Salla -det där med laktosen?? Eller att det är iallafall en del av detta?! Hoppas ni får lugna nätter nu!!
Kramis Veronica

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida